de leukste avond van het jaar nóg leuker

Met een passend nieuw concept hebben we de Monnickendamse wijnroute in een compleet nieuw jasje gestoken.

concept / design / copywriting / campagne / social-media
Wijnroute cover

de wereld in je glas

Tijdens de wijnroute in Monnickendam openen jaarlijks 35 ondernemers hun deuren voor het publiek. Van de plaatselijke makelaar tot de bakker en de juwelier tot het reisbureau. Op deze avond schenken zij twee soorten wijnen die zorgvuldig worden uitgekozen door het lokale wijnhuis. De wijnroute is ieder jaar weer een belangrijk moment voor de plaatselijke middenstand, waarop zij de 1000 mensen die een glas hebben gekocht mogen verwelkomen in hun bedrijf.

Maar hoe maak je een evenement dat ieder jaar opnieuw uitverkoopt nog succesvoller? Met het concept “de wereld in je glas” hebben we het evenement naar een volgend niveau getild. We hebben Monnickendam opgedeeld in vier gebieden, waardoor de bezoeker een wereld wijnreis zal ervaren. Met muziek, hapjes en aankleding die past bij het land van herkomst van de geschonken wijnen, moet de beleving op de avond naar een hoger niveau worden getild. Meer plezier voor de bezoeker, betekent een beter imago voor de middenstand.

Wijnroute poster
Wijnroute poster
Wijnroute Facebook Event
Wijnroute
Wijnroute
Wijnroute
Wijnroute

Volgende case

hét reisontwerpbureau voor iedereen die de wereld wil ontdekken