Je bent een merk. Of je het nu wilt of niet. Ook jij laat een indruk achter. Welke dat is, heb je zelf in de hand.

Door samen te werken, bouwen we met onze klanten (voort) op onderscheidende merken. Concepten die er niet alleen geweldig uitzien, maar altijd zijn onderbouwd door een sterke strategische basis. Je merk is de basis van alle toekomstige communicatie en promotieactiviteiten. Op die manier maken onze creatieve oplossingen je marketing en dus je organisatie succesvoller.

1. Let’s take a position

Een sterk merk start bij een ijzersterke positionering. Wat zijn jouw sterke punten t.o.v. je concurrentie? Waar heeft jouw doelgroep behoefte aan en wat zijn trends in de maatschappij? Op basis van deze inzichten bepalen we samen welke positie jouw merk in de markt inneemt.

2. Let’s shape an identity

De merkidentiteit is het gezicht van je bedrijf. Hoe zie je eruit, hoe klink je en wat zijn je eigenschappen? Met een sterke en onderscheidende identiteit die perfect aansluit op jouw positionering, zorgen we dat iedere uiting raak is en het juiste gevoel overbrengt.

3. Let’s think of communication & activation

We ontwikkelen communicatie en activaties altijd vanuit het merk. Zo zorgen we ervoor dat we niet alleen direct resultaat realiseren, maar mensen ook daadwerkelijk fan maken van je merk. Op die manier dragen al je uitingen ook op de lange termijn bij aan het succes van je organisatie.