al jouw (geld)zaken goed voor elkaar, vixx regelt het

met een geheel nieuwe naam en propositie hebben we vixx omgetoverd tot serieuze landelijke speler.

merkstrategie / branding / website / communicatie
Header Vixx

Wie

Vixx, voorheen de Leadergroep, is een revolutionair concept in de (financiële) dienstverlening. De franchiseorganisatie wil mensen gelukkiger maken door ze te ontzorgen en te laten doen waar ze goed in zijn en blij van worden. Voor de klant betekent dit volledige ontzorgen op het gebied van al je (geld)zaken door de unieke combinatie van aanbod. Voor de franchisenemer betekent het een gedegen back-office en stroom aan business vanuit een sterke organisatie met een onderscheidend merk.

Wat?

Samen met de ‘boardroom’ van Vixx hebben we het gehele merk ontwikkeld. In een periode van vijf maanden hebben we de complete organisatie getransformeerd naar een geheel nieuw concept. Een traject dat begon bij een strategische positionering heeft geleid naar een nieuwe merknaam, brand guidelines en een strakke website waarin de communicatie strategie op een slimme manier is doorgevoerd.

Waar zit de groei?

Doormiddel van het merk Vixx is de organisatie in staat zowel klanten als franchisenemers eerder te overtuigen. Al voor de livegang van het merk heeft het zichzelf bewezen door het aantrekken van nieuwe franchisenemers, puur op basis van het merk. Vixx dient voor de organisatie als de concretisering van de groeiambitie en stelt haar in staat om deze te behalen.

Logo Vixx
Beeldmerk Vixx
Eerste hulp bij (geld)zaken
Belofte Vixx
Kleur vixx
Kleur vixx

Één helder merk

Met Vixx willen we één helder merk neerzetten. De diensten komen naar voren in communicatie. Zo bouwen we aan een sterk merk dat meer is gebouwd op merkwaarden dan diensten. Het gaat erom dat de doelgroep verder geholpen wil worden door middel van het beste onafhankelijk advies en begeleiding. De daadwerkelijke dienst is ondergeschikt. Zo bouwen we aan een merk dat de komende jaren, onafhankelijk van welke dienst zij levert, door kan groeien.

intro beeld PTD
intro beeld PTD
vixx business cards
vixx business cards
vixx Weesp
vixx weesp

Hoe spreekt vixx?

Vixx weet wat je nodig hebt, kent je door en door en zegt waar het op staat. Vixx is optimistisch en ziet mogelijkheden. Het merk is echter niet te uitbundig en weet waar ze het over heeft. Vixx spreekt de taal van de doelgroep en vermijdt jargon. Dingen worden helder uitgelegd, zodat iedereen begrijpt waar we het over hebben.

toneofvoice
toneofvoice

Volgende case

Personal travel design